Розмістити подію →
Сьогодні 25 вересня 2018 року
Мій дім Україна
Інформаційний портал про суспільні та культурні події в Україні

Dove відмовиться від обробки фото для «пропаганди» натуральної краси

30 червня 2018
Dove відмовиться від обробки фото для «пропаганди» натуральної краси

Британська косметична компанія Dove оголосила, що з липня буде розміщувати на своїй продукції спеціальні позначки зі словами «Ніякого цифрового втручання». Це означатиме, що фотографії моделей на упаковках не були оброблені у фотошопі.

Першими з такими позначками вийдуть дезодоранти. В такий спосіб компанія зробила перший крок до реклами природної краси, — передає Громадське.

У 2017 році бренд обіцяв використовувати у своїй продукції лише зображення без фотошопу. За словами віце-президентки компанії Софі Галвані, з новим маркуванням Dove «наблизився до того, аби допомогти жінкам розуміти, що є реальним, а що ні».

Згідно з дослідженням Global Beauty and Confidence у 2016 році, 77 % жінок в усьому світі вважають, що всі фото в ЗМІ так чи інакше зазнали втручання фотошопу.

Також дослідження виявило, що 69 % почувалися тривожно через рекламу та медіа з гарними фото, які встановлювали нереальні стандарти краси.

Dove вже не перша компанія, яка вирішила використовувати натуральні фото. Раніше в 2018 році косметична компанія CVS Beauty Mar також оголосила про те, що публікуватиме лише необроблені кадри.

Раніше Dove звинуватили у расизмі після реклами із перетворенням темношкірої жінки. Компанії Dove довелось просити вибачення у споживачів після публікації реклами, у якій темношкіра жінка перетворюється у білу. Таким чином Dove прорекламувала гель для душу.


Джерело: tabloid.informator.news

Дивіться також


вгору