Розмістити подію →
Сьогодні 17 серпня 2018 року
Мій дім Україна
Інформаційний портал про суспільні та культурні події в Україні

"Укрзалізниця" розділить поїзди на класи

10 серпня 2018
"Укрзалізниця" розділить поїзди на класи

До кінця літа "Укрзалізниця" планує розділити поїзди на три класи - комфорт, стандарт і економ.

Про це в інтерв'ю Delo.ua повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого сполучення "Укрзалізниці" Олександр Красноштан.

Він зазначив, що на сьогоднішній день "Укрзалізниця" знаходиться на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури.

"Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. д. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менше 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда"
, - сказав він.

"У поїздах типу стандарт будуть допускатися плацкарти хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год. В економ-поїздах будуть вагони старшими, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера", - розповів Красноштан.

Говорячи про вартість квитка, начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування УЗ відзначив, що залізничне відомство планує самостійно регулювати ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт, а регулювання ціни на потяги класу економ залишити за державою.

"Якщо це вдасться, відбудуться позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток", - повідомив Красноштан.

Нагадаємо, раніше в. о. голови правління УЗ Євген Кравцов заявив, що "Укрзалізниця" планує варіювати вартість квитків на потяги в залежності від зношеності і рівня комфорту пасажирського рухомого складу.

За словами в. о. глави УЗ, введення стандартів потрібно для того, щоб розділити залізничні склади за рівнем сервісу, який буде надано пасажирам.

Джерело: Економічна правда

Дивіться також


вгору