Розмістити подію →
Сьогодні 17 листопада 2018 року
Мій дім Україна
Інформаційний портал про суспільні та культурні події в Україні

Вафлі стали найпопулярнішою випічкою в Україні

3 вересня 2018
Вафлі стали найпопулярнішою випічкою в Україні

Внутрішньоукраїнське споживання вафель в 2017 році на 96,9 % забезпечується вітчизняними виробниками, і тільки 3,1 % припадає на частку імпорту. Про це повідомляють експерти Pro-Consulting.

Особливістю ринку вафель є те, що даний продукт не вважається товаром першої необхідності. Тому при зменшенні купівельної спроможності населення, попит на вафлі падає. Це стало однією з причин зниження виробництва вафель в 2014–2015 роках. Іншими негативними чинниками стали: скорочення поставок на ринок РФ, втрата виробничих потужностей на підконтрольних територіях, зниження рентабельності з-за падіння курсу гривні.

При виборі конкретного вафельного товару покупці керуються власними смаковими перевагами, що ґрунтуються на минулому досвіді, а також рекомендаціями з боку. Вафлі більше купують жінки, традиційно закуповують продукти для сім’ї.

Також їх придбання часто відбувається під впливом миттєвої емоції, наприклад, для підняття настрою.

У людей з активним способом життя популярні вафлі в упаковці, так як вони добре підходять для швидкого споживання «на ходу». Споживачі з невеликим рівнем доходу охоче купують вафельну продукцію економ-сегмента на вагу. Це дозволяє їм мати недорогі солодощі до чаю, кави або інших напоїв.

Пік споживання вафель в Україні припадає на осінньо-зимовий період, повідомляє UBR.


Джерело: agroreview.com

Дивіться також


вгору