Розмістити подію →
Сьогодні 16 грудня 2018 року
Мій дім Україна
Інформаційний портал про суспільні та культурні події в Україні

Метро на Виноградар: тендер успішно завершився

10 листопада 2018
Метро на Виноградар: тендер успішно завершився

В системі публічних закупівель Prozorro завершився конкурс на будівництво гілки метро, що сполучить станцію «Сирець» та житловий масив Виноградар. Про це йдеться на сторінці метрополітену у Facebook.

«У системі публічних закупівель Prozorro завершено аукціон на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції „Сирець“ на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції „Сирець“ до станції „Проспект Правди“ з двома станціями („Мостицька“ та „Проспект Правди“) та дільницею вилочного відгалуження в бік станції „Виноградар“ (І черга будівництва)», — зазначили в метрополітені.

Найнижчу ціну на аукціоні запропонувало публічне акціонерне товариство «Київметробуд» — 5,981 млрд грн, що на 12,214 млн гривень менше за очікувану вартість.

Як повідомлялося раніше, у «Київметробуду» у вересні змінився склад акціонерів, а жовтні — ще й генеральний директор компанії. Багаторічного метробудівця Олександра Метелицю на посаді керівника змінив маловідомий будівельник Василь Кобіль. Раніше він працював технічним директором «Едельвейc БАУ» Петра Кобіля, а до того очолював відділи капітального будівництва «Київ Сiтi Молл» і «Міжнародна логістична компанія», бенефіціаром яких є гендиректор російської «Amtel Group» Даніель Гупта.

Пакет у 15 % акцій «Київметробуду» придбав невідомий донині приватний фонд «Сан Капiтал Прайвiт Фаундейшн» із Панами. Судячи з розміру пакету, панамському офшору перейшли акції, що раніше належали «КУА АПФ „Далiз-Фiнанс“ (ЗНПВІФ „Альфа-Прiоритет“), а до того — компанії „Березаніа Холдинг Лтд“ із Кіпру.

Офшор «Березаніа» був одержувачем коштів у схемі «Прем’єр Лізинг» часів Януковича. «Прем’єр Лізинг» отримував мільярдні замовлення в системі «Укрзалізинці», а «Berezania Holding Ltd» отримувала відсотки за позикою, котру «Прем’єр Лізинг» узяв у британської «Burlesk Entertainment LLP».

Також у вересні по 23 % акцій «Київметробуду» купили кіпрська «Катсана Лтд» («Catsana Ltd») та британська «Контемпорарi Констракшн Сiстемз Ллп» («Contemporary Construction Systems Llp»). До того цими пакетами володіли «Iнтровест» і «Вестiнтро».

За даними реєстру Британії, фірмою «Contemporary Construction Systems Llp» довересняуправлялабелізька «Gevers Invest Ltd». Остання до 2015 року опосередковано володіла «Смайл Холдінг Україна». Цей холдинг раніше належав доньці екс-голови СБУ Валентина Наливайченка, а він сам керував групою радників холдингу в 2010–2012 роках.

В Україні «Contemporary Construction Systems Llp» також є основним акціонером «Страхова компанія „Укрпромстрах“ і «Страхова компанія „Софійська брама“.

Крім того, 23 % акцій «Київметробуду» володіє вірґінський офшор «Вантаріс Лтд» («Vantaris Ltd»), а 8 % акцій — домініканський офшор «T&A Industries Ltd».

6 вересня «Київський метрополітен» скасував тендер на будівництво лінії метро у напрямку Виноградаря. Причиною стало те, що тільки один з трьох учасників — компанія «Інтербудтонель» — подала повний пакет документів без порушень.

Водночас КП «Київський метрополітен» відхилив пропозицію іншого учасника, компанії «Адамант», пославшись на ненадання і невідповідність деяких тендерних документів.

Як повідомлялося, ТОВ «Будівельна компанія „Адамант“ подало скаргу до АМКУ, через що метрополітен призупинив торги.

У скарзі до АМКУ компанія стверджувала, що надала всі необхідні документи, а помилки, на які вказує замовник, — формальні (несуттєві) і не можуть бути підставою для виключення з конкурсу.

БК «Адамант» також вказала на те, що ПАТ «Київметробуд» було неправомірно допущено до аукціону.

Траса ділянки повинна проходити по території Шевченківського і Подільського районів Києва. Комплекс об’єктів на території електродепо планується розмістити в Подільському районі.

Передбачається будівництво двох станцій метро — «Мостицька» і «Проспект Правди», а також відгалуження в бік майбутньої станції «Виноградар».

Фінансування витрат на будівництво лінії метрополітену буде здійснюватися за рахунок коштів міського бюджету, передбачених Програмою економічного і соціального розвитку Києва.

Джерело: epravda.com.ua

Дивіться також


вгору