Розмістити подію →
Виставки в Україні
‹ 
 ›
Сьогодні 21 березня 2019 року
Мій дім Україна
Інформаційний портал про суспільні та культурні події в Україні

В Азії ринок чоловічої косметики починає приваблювати великі бренди

20 грудня 2018
В Азії ринок чоловічої косметики починає приваблювати великі бренди

Французька фірма Chanel та японська PolaOrbis — серед тих, які запускають нові лінії косметичних продуктів, спрямовані на чоловіків, у відповідь на попит, що зростає, особливо в Азії.

Бренди орієнтуються не тільки на блогерів, що розповідають про красу, але й на інших клієнтів, на зразок керівників, які дбають про власний імідж.

За даними компанії Euromonitor, ринок засобів догляду для чоловіків в Азії досі незначний, становлячи приблизно п’яту частину світової індустрії, яка в 2017 році складала 49,5 мільярда доларів.

Тим не менш, поки бізнес в інших регіонах обертається навколо продуктів для гоління та дезодорантів, Азія активно входить у категорію засобів догляді за шкірою для чоловіків. Продажі в Азії становлять більше 60 відсотків світових продажів у сегменті, який є одним із тих, що найшвидше зростають.

Ключовим тестом для чоловічих брендів косметики стане зрештою Китай

Витрати на чоловічі засоби догляду за шкірою на особу в Південній Кореї вже перевищують показники в інших країнах. Споживачі тут у середньому витрачають у більш ніж 10 разів більше за своїх американських або французьких однолітків, повідомляє Euromonitor. Ключовим тестом для чоловічих брендів косметики стане зрештою Китай.

Ознаки інтересу з боку чоловіків-покупців вже з’являються. JD.com, одна з найбільших у Китаї компаній, що займаються електронною торгівлею, повідомляла, що кількість чоловіків, які купили макіяж у перші 17 днів спеціального періоду розпродажу в червні цього року, зросла на 61 % порівняно з роком раніше.


Джерело: ukrainian.voanews.com

Дивіться також


вгору